Laatu ja asiakastyytyväisyys ovat meille erittäin tärkeitä. Haluamme, että etädiagnostiikka on mahdollisimman helppoa niin hoitohenkilökunnalle kuin tutkittavalle.

Kvalitet och kundnöjdhet

Vi har över tjugo års erfarenhet av diagnostik på distans på Coronaria. Multidisciplinär kompetens, erfaren sakkunnig personal och vår långa erfarenhet av olika verksamhetsmodeller skapar en stark grund för mångsidigt samarbete. Våra verksamhetsprinciper möjliggör diagnostik på distans för alla vårdenheter, oavsett storlek. En lyckad kundupplevelse och nöjda kunder är en hjärtefråga för oss.

Vår kärnkompetens ligger i att skapa en effektivare hälsovård och smidigare processer. Du kan alltid lita på den höga kvaliteten i vår tjänst och våra erfarna specialister. Kvalitet för oss betyder även att patienternas undersökningar löper smidigt och resulterar i nöjda patienter.

Våra styrkor är hög kvalitet, enkla och snabba undersökningar och kostnadseffektivitet.


Kvalitet styr vår verksamhet

För oss betyder kvalitet inte bara en sak, utan avser hela vårt tjänstepaket. Vi utbildar vårdpersonalen i användningen av våra tjänster, vårt stödmaterial stödjer den dagliga verksamheten, vår kundservice hjälper till vid behov och specialistläkarnas utlåtanden med behandlingsrekommendationer möjliggör snabb fortsatt vård för patienten. Den feedback vi får styr vår verksamhet och hjälper oss att utvecklas.

Snabbhet ger mervärde

Med våra tjänster kan patienten genomgå undersökningar inom specialistsjukvården på sin egen hemort utan att behöva stå i kö, vilket i sin tur leder till snabbare fortsatt vård. Våra tjänster har skapats med fokus på användarvänlighet, både för den vårdsökande och vårdpersonalen. Kundsupport, anvisningar, videor och elektroniska formulär säkerställer väl genomförda undersökningar. Vid behov kan du ha ett utlåtande med behandlingsrekommendationer från specialistläkaren i din hand samma dag som registreringen slutförs.

Alla har nytta av våra tjänster

Vår prismodell är tydlig och förutsägbar. Tillgång till vård i rätt tid är det bästa för patienten, minskar de höga kostnaderna för specialistsjukvård och hjälper läkare och vårdpersonal att behandla patienter på ett effektivare och smidigare sätt.

Kvalitet kommer ur erfarenhet och specialistkunskap

Vi har varit verksamma i över tjugo år och utfärdat över 35 000 utlåtanden årligen till över 250 kunder. Alla våra läkare är specialistläkare med flerårig erfarenhet och expertis inom respektive område.

Undersökningar visar att våra kunder är nöjda

95 % av våra kunder rekommenderar ett samarbete med oss.

Våra kunder är särskilt nöjda med de tjänster vi erbjuder. Vi mäter regelbundet kundnöjdheten varje år.

Hörnstenarna i vår verksamhet

  • snabb och tillförlitlig diagnostosering av patienter
  • tillgängliga tjänster
  • patientsäkerhet
  • informationssäkerhet
  • nöjda kunder och nöjd personal
  • kostnadseffektivitet

Certifiering enligt ISO 9001:2015

Vi mäter effektiviteten i vår tjänst och kundnöjdheten som en del av vårt kvalitetsledningsarbete. Coronaria Analystjänster har certifierats enligt ISO 9001:2015 vilket är ett intyg på verksamhetens kvalitetsnivå och strömlinjeformade utveckling.