Coronaria Hammasklinikka aulakuva.

Coronaria Hammasklinikka

Tule sellaisena kuin suusi on

Coronaria Hammasklinikalta saat kaiken, mitä tarvitset suun ja hampaiden hyvinvointiin. Palvelumme kattavat niin perushammashoidon kuin suun erikoisalojen palvelut aina suukirurgiaan asti.

Coronaria Hammasklinikoiden toiminnan perustana on huippuammattitaitoinen henkilökunta, asiakaslähtöinen ja sujuva palvelu sekä arvostus jokaisen toimipaikkamme paikallisuutta kohtaan.

Coronaria Hammasklinikat kuuluvat Coronaria konserniin, joka on oululaislähtöinen, 100% kotimainen terveys- ja hyvinvointipalveluja tuottava yritys.

Tyytyväiset työntekijät ja tyytyväiset asiakkaat

Hyvä työntekijä- eli asiantuntijakokemus on keskeinen osa toimintaamme. Meillä Coronarialla hyvä asiantuntijakokemus rakentuu panostamisesta asiantuntijoidemme kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin niin yhteisöllisen työkulttuurin, yhdessä onnistumisen kuin mielekkään työympäristönkin kautta. Panostamme alan parhaisiin työskentelyvälineisiin ja -laitteistoihin.

Asiakaskokemuksemme keskiössä on luottamuksen ja turvallisuuden tunteen rakentaminen asiakkaan ja hoitavan henkilökunnan välille. Otamme aina asiakkaat huomioon yksilöinä ja etenemme asiakkaan tahtiin.

Näin asiakkaamme suosittelevat meitä

Meille on erityisen tärkeää, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä palveluumme. Keräämme säännöllisesti asiakkailtamme palautetta, koska haluamme kehittää jatkuvasti toimintaamme.

Coronaria Hammasklinikan asiakkaat suosittelevat mielellään palveluitamme myös lähipiirilleen. Tämä käy ilmi NPS- ja asiakastyytyväisyys -mittauksestamme. Asiakkaidemme keskuudessa suositteluasteemme on 84 ja asiakastyytyväisyytemme on 4,8. Molemmat ovat huipputasoa! Palaute on kerätty 9/2022-8/2023.

Kansainvälisesti käytetty NPS-mittari (NPS = Net Promoter Score) kertoo asiakasuskollisuudesta, ja se voi olla mikä tahansa luku -100:n ja +100:n välillä. Mitä korkeampi lukema on, sitä todennäköisemmin asiakkaamme suosittelevat Coronaria Hammasklinikkaa lähipiirilleen. NPS-lukua pidetään erinomaisena, kun se on yli 50. Asiakastyytyväisyyttä selvitämme kysymyksellä "kuinka tyytyväisiä asiakkaamme ovat palveluumme kokonaisuudessaan". Kysymyksen asteikko on 1–5.

Coronaria Hammasklinikka kuluttajat NPS luku.
Coronaria Hammasklinikka asiakastyytyväisyysluku.
Suomalainen järvimaisema.

Kotimainen yritys

Coronaria Hammasklinikka on 100% kotimainen yritys. Meille on myönnetty Suomalaisen Työn Liiton Avainlippu-tunnus. Tuottamistamme palveluista hyödymme siis me suomalaiset!

Videot edellyttävät evästeiden sallimista. Muuta evästeasetuksia

Asiakaskokemuksia

"Minulla on ollut kova hammaslääkäripelko. Nyt kun olen tullut Coronarialle hammashoitoon, pelko on hälventynyt. Tänä päivänä en enää pelkää tulla hammaslääkäriin".

Katso videolta asiakkaidemme kertomana, millaista on hoidattaa suun ja hampaiden terveyttä hammasklinikoillamme.