Tiesitkö, että Coronaria tuottaa puheterapia- ja psykologipalveluita myös etäpalveluina? Etäkuntoutuspalvelut mahdollistavat palvelujen tarjoamisen kustannustehokkaasti etenkin paikkakunnille, joissa erityisasiantuntijoiden palvelut ovat vaikeasti saatavissa. Etäkuntoutus on tutkimusten mukaan vähintäänkin yhtä vaikuttavaa kuin perinteinen kasvokkain tapahtuva kuntoutus.
Etäpalvelumme on palvelumuoto, jossa puheterapia tai psykologipalvelu tapahtuu videoyhteyden avulla, tarvittaessa avustajan tukemana. Näin huippuasiantuntijamme voivat kunnan omien työntekijöiden kanssa yhteistyössä toteuttaa asiakkaalle parasta mahdollista kuntoutusta esimerkiksi oman paikkakunnan terveyskeskuksessa tai asiakkaan kotona.
Tarvittaessa avustajan kanssa
Palvelu toteutetaan tarvittaessa avustajan kanssa, jolloin asiantuntija toteuttaa palvelun ja avustaja on asiakkaan tukena palvelutapahtumassa. Tämä mahdollistaa palvelujen tarjoamisen myös erityistä tukea tarvitseville asiakkaille.
Etäpuheterapia – tukea vuorovaikutukseen ja kommunikointiin
Coronarian etäpuheterapiapalveluiden toteutuksessa hyödynnetään videoyhteyttä, jonka avulla puheterapeutti ja asiakas näkevät ja kuulevat toisensa maantieteellisestä etäisyydestä huolimatta. Asiakkaan lisäksi hänen lähihenkilöt voivat olla mukana puheterapiassa. Etäpuheterapiapalvelut soveltuvat useimmille asiakkaille ja mahdollistavat palveluiden tarjoamisen alueille, joissa puheterapiapalvelut ovat vaikeasti saatavissa.
Etäpuheterapia - Näin se toimii käytännössä
Koostimme kolmen minuutin infon siitä, miten etäpuheterapia toimii käytännössä. Palvelemme etänä lähes kaiken ikäisiä asiakkaita.
Etäpsykologipalvelut – nopeasti toimintakykyä arkeen
Coronaria tuottaa etäpsykologin palveluita asiakkaan tarpeiden mukaisesti räätälöitynä terveyskeskuksille ja mielenterveystoimistoille, psykiatrialle, kouluille ja neuvoloille sekä työterveyshuollolle.
Palvelumme kattaa psykologin keskustelutukijaksot, omahoito-ohjelmia verkossa psykologin tukemana, psykologin arviointeja ja tutkimuksia sekä konsultaatiot kunnan työntekijöille ja asiakkaiden läheisille. Etävastaanotto tapahtuu tietokoneen tai älypuhelimen välityksellä asiakkaan kotona tai esimerkiksi kunnan terveysaseman tiloissa. Palvelut ovat saatavilla myös ilta-aikoina.